Lånat från biblan

Nu jävlar får man ta i och skriva lite!

Ny inlånade böcker!
 Från väsnter:
Rör mig inte av Tahereh Mafi
Harry Potter och den flamande bägaren av J.K Rowling (Ska jag nämna hennes nya bok utgiven under pseudonym?)
Pojken som svävade av John Boyne.
 
Jag är nog mest sugen på att läsa Pojken som svävade, kul att läsa något mer av John Boyne. Han råkar ju inte skvivit en av mina favorit böcker genom tiderna (Pojken i randig pyjamas). Jag har just nu läst fyra kapitel och är nöjd. Bilderna i boken är underbart söta! Rör mig inte ska bli intressant ny författarina och ny lite magi serie. Kul! Harry Potter... För att man inte äns behöver en titel på framsidan för att veta vilken serie det handlar om, thats way!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0