Önskelista se bokstyle

Jag har en lagom lång och mysig önskelista över böcker jag vill ha på min födelsedag. Här är den:
Slated - Teri Terry 
The great gatsby 
Kodnamn Verity - Elizabeth wein 
Vi måste sluta ses på det här sättet - Lisa Bjärbo &Johanna Linbäck
Insurgent - Veronica Roth
City of bones 
The meaze runners
Clockwork angel 
Jokern - Markus Zusak
Beautiful creatures 
Fjärde riket - Maria Nygren 
Tell the wolfs Im home
The selection
Live by night
50 shades of gray
Agaat
Enders spel 
Two bots kissing
De odödas regler
Openly straight 
Unspoken 
Den nya människan
The culling
Starters
Lite ihop
Drömgångaren
All our yresterdays
Sommarhuset
The falut in our stars - John Green 
ni får ursäkta min supebra engelska... Det år alla fall de jag vill ha. Någon som vill skicka ett bokpaket till lilla mig den 22?
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0